Підготувала
Проект
"Ми обираємо здоров'я"
І.
Мета проекту
Основними
цілями проекту є формування серед учнів
4 класу
навиків
здорового способу життя через просвітницькі
заходи. Спілкування між однолітками,
коли молоді люди оволодівають знаннями
та набувають соціального досвіду в ході
просвітницької роботи, сприяє запобіганню
проявам негативної поведінки.
Завдяки
проведенню передбачаю:
- популяризацію здорового способу життя;
- орієнтацію учнів на позитивну поведінку щодо збереження свого здоров’я;
- просвітницьку роботу між ровесниками з пропаганди навиків здорового способу життя;
- формування в учнів негативного ставлення до шкідливих звичок.
Д
ля
вивчення інтересів учнів, визначення
тих питань, які хвилюють підростаюче
покоління сьогодні проведемо бесіду,
опитування серед учнів, з подальшим
проведенням тематичних ранків, свят,
де будемо висвітлювати запропоновані
теми.
ІІ.
Завдання проекту
У завдання проекту
входить просвітницька робота серед
учнів через проведення тренінгів,
тематичних ранків та свят.
При проведенні
тренінгів передбачаю здійснення групових
форм роботи з учнями щодо пропаганди
здорового способу життя:
- сприяти розумінню дітьми переваг здорового способу життя;
- здобуття учнями знань, умінь та навичок здорового способу життя;
- відмова учасників тренінгу від негативної поведінки.
Для
залучення більш широкого кола школярів
до ознайомлення з перевагами здорового
способу життя та просвітницької роботи
щодо відмови від шкідливих звичок будемо
проводити конкурси, змагання, ігри
тощо.
Передбачаю
роботу заплановану в проекті реалізувати
протягом 2-х спарених уроків, при цьому
використовуючи такі форми роботи як
тренінг з групою учнів, бесіду,конкурси,
ігри, змагання .
ІІІ.
Методи досягнення мети проекту
1.
Тренінгове заняття
з учнями буде проводитись протягом
одного уроку(07.04.10р). Тривалість заняття
- 1 академічна година. Проведення тренінгу
включає різні інтерактивні форми роботи:
- спілкування учнів з ровесниками,
- визначення проблем молодшого шкільного віку,
- вибір рис соціальної поведінки орієнтованої на здоровий спосіб життя.
Дані
методи дозволяють поширювати превентивні
знання в учнівському середовищі самими
учнями, які більше довіряють один одному.
- Тематична бесіда направлена на пропаганду здорового способу життя серед школярів, запобігання вживання учнями тютюну, алкоголю, наркотичних речовин, тощо.
- Фрагментарне проведення ігор, змагань, дозволить більше залучити дітей до спілкування з ровесниками з орієнтуванням його на питання здорового способу життя.
ІV.
Цільова група
В рамках
проекту буду працювати з учнями
четвертокласниками згідно поставленої
мети і завдань проекту. В ході занять,
формуватимемо вміння зберегти власне
здоров’я, відмовитись від шкідливих
звичок, дотримуватись здорового способу
життя.
Для
проведення конкурсів, змагань, буде
створена ініціативна група четвертокласників
в кількості 5 чоловік для організації
та ведення заходів.
V.
Опис потреб
Проблема здоров‘я
належить до глобальних проблем, вирішення
яких сприяє подальшому розвитку нашої
держави. Формування здорового способу
життя підлітка – складний процес, який
потребує спільних зусиль якнайбільшої
кількості людей, різних організацій і,
передусім – самих підлітків.
Для
реалізації мети та завдань проекту є
потреба у методично-інформаційних
матеріалах, використанні відео - та
аудіоапаратури, комп‘ютерної та
копіювальної техніки.
Крім
технічного обладнання для втілення
проекту потрібні книги, буклети з питань
здорового способу життя для учнів.
VІ.
Очікувані результати проекту
В ході
реалізації проекту в 4 класі передбачаю
отримати такі результати:
- Позитивні зміни у знаннях, уміннях і ставленні учнів до здорового способу життя.
- Підготовка учасників тренінгу до просвітницької роботи серед ровесників.
- Залучення значної частини учнів до змістовного дозвілля, соціальної зайнятості.
- Популяризація навиків здорового способу життя.
- Залучення батьків, громадськості, представників правоохоронних органів, місцевої влади до вирішення питань підвищення ролі здорового способу життя у суспільстві, сім‘ї, навчальному закладі, колі ровесників.
Очікую,
що завдяки реалізації проекту учні
вестимуть здоровий спосіб життя і
залучатимуть до цього своїх рідних,
друзів, знайомих.
VІІ.
Інформаційно-рекламна підтримка проекту
- Виставка-вернісаж дитячих малюнків, плакатів та підготовка і випуск художнього буклету “Ми обираємо здоров‘я”.
Стан
здоров‘я населення є важливим чинником
розвитку всіх сфер життєдіяльності
суспільства. Обов‘язковим компонентом
національної освіти мають бути знання
про формування, збереження і зміцнення
здоров‘я людини.
Переконана
в тому, що правильне виховання, розвиток
фізичного, психічного і духовного
здоров‘я – питання цілком здійсненні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий