понедельник, 4 апреля 2016 г.

Ми обираємо здоров'я


Підготувала
Вчитель Ворожбит Г.В




Проект
"Ми обираємо здоров'я"




І. Мета проекту

Основними цілями проекту є формування серед учнів 4 класу навиків здорового способу життя через просвітницькі заходи. Спілкування між однолітками, коли молоді люди оволодівають знаннями та набувають соціального досвіду в ході просвітницької роботи, сприяє запобіганню проявам негативної поведінки.
Завдяки проведенню передбачаю:

    • популяризацію здорового способу життя;
    • орієнтацію учнів на позитивну поведінку щодо збереження свого здоров’я;
    • просвітницьку роботу між ровесниками з пропаганди навиків здорового способу життя;
    • формування в учнів негативного ставлення до шкідливих звичок.

Для вивчення інтересів учнів, визначення тих питань, які хвилюють підростаюче покоління сьогодні проведемо бесіду, опитування серед учнів, з подальшим проведенням тематичних ранків, свят, де будемо висвітлювати запропоновані теми.







ІІ. Завдання проекту
У завдання проекту входить просвітницька робота серед учнів через проведення тренінгів, тематичних ранків та свят.
При проведенні тренінгів передбачаю здійснення групових форм роботи з учнями щодо пропаганди здорового способу життя:

    • сприяти розумінню дітьми переваг здорового способу життя;
    • здобуття учнями знань, умінь та навичок здорового способу життя;
    • відмова учасників тренінгу від негативної поведінки.

Для залучення більш широкого кола школярів до ознайомлення з перевагами здорового способу життя та просвітницької роботи щодо відмови від шкідливих звичок будемо проводити конкурси, змагання, ігри тощо.
Передбачаю роботу заплановану в проекті реалізувати протягом 2-х спарених уроків, при цьому використовуючи такі форми роботи як тренінг з групою учнів, бесіду,конкурси, ігри, змагання .

ІІІ. Методи досягнення мети проекту
1. Тренінгове заняття з учнями буде проводитись протягом одного уроку(07.04.10р). Тривалість заняття - 1 академічна година. Проведення тренінгу включає різні інтерактивні форми роботи:
  • спілкування учнів з ровесниками,
  • визначення проблем молодшого шкільного віку,
  • вибір рис соціальної поведінки орієнтованої на здоровий спосіб життя.
Дані методи дозволяють поширювати превентивні знання в учнівському середовищі самими учнями, які більше довіряють один одному.
  1. Тематична бесіда направлена на пропаганду здорового способу життя серед школярів, запобігання вживання учнями тютюну, алкоголю, наркотичних речовин, тощо.
  2. Фрагментарне проведення ігор, змагань, дозволить більше залучити дітей до спілкування з ровесниками з орієнтуванням його на питання здорового способу життя.




ІV. Цільова група

В рамках проекту буду працювати з учнями четвертокласниками згідно поставленої мети і завдань проекту. В ході занять, формуватимемо вміння зберегти власне здоров’я, відмовитись від шкідливих звичок, дотримуватись здорового способу життя.
Для проведення конкурсів, змагань, буде створена ініціативна група четвертокласників в кількості 5 чоловік для організації та ведення заходів.


V. Опис потреб

Проблема здоров‘я належить до глобальних проблем, вирішення яких сприяє подальшому розвитку нашої держави. Формування здорового способу життя підлітка – складний процес, який потребує спільних зусиль якнайбільшої кількості людей, різних організацій і, передусім – самих підлітків.
Для реалізації мети та завдань проекту є потреба у методично-інформаційних матеріалах, використанні відео - та аудіоапаратури, комп‘ютерної та копіювальної техніки.
Крім технічного обладнання для втілення проекту потрібні книги, буклети з питань здорового способу життя для учнів.

VІ. Очікувані результати проекту

В ході реалізації проекту в 4 класі передбачаю отримати такі результати:

  1. Позитивні зміни у знаннях, уміннях і ставленні учнів до здорового способу життя.
  2. Підготовка учасників тренінгу до просвітницької роботи серед ровесників.
  3. Залучення значної частини учнів до змістовного дозвілля, соціальної зайнятості.
  4. Популяризація навиків здорового способу життя.
  5. Залучення батьків, громадськості, представників правоохоронних органів, місцевої влади до вирішення питань підвищення ролі здорового способу життя у суспільстві, сім‘ї, навчальному закладі, колі ровесників.

Очікую, що завдяки реалізації проекту учні вестимуть здоровий спосіб життя і залучатимуть до цього своїх рідних, друзів, знайомих.

VІІ. Інформаційно-рекламна підтримка проекту

  • Виставка-вернісаж дитячих малюнків, плакатів та підготовка і випуск художнього буклету “Ми обираємо здоров‘я”.

Стан здоров‘я населення є важливим чинником розвитку всіх сфер життєдіяльності суспільства. Обов‘язковим компонентом національної освіти мають бути знання про формування, збереження і зміцнення здоров‘я людини.
Переконана в тому, що правильне виховання, розвиток фізичного, психічного і духовного здоров‘я – питання цілком здійсненні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий